Kontakt

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, sprawy, propozycje - piszcie:
e-mail: cottien@gmail.com
gg: 8279084

niedziela, 16 października 2011

Owocowe szczęście

Kojarzycie akcję Zostań wege na 30 dni!? Oczywiście biorę w niej udział, przysyłają mi na maila codziennie bardzo fajne informacje, propozycje menu, przepisy, ciekawostki zwierzęce itp.
Między innymi dostałam któregoś dnia przykład śniadania, który zainspirował mnie do powstania poniższych pyszności :)

Owocowe śniadanie:
Składniki:

2 banany
2 małe gruszki
płatki ryżowe (opcja)
mleko sojowe waniliowe (opcja)
siemię lniane (duuuużo)
ziarna słonecznika (jak wyżej)
ziarna sezamowe (ponownie)
Przygotowanie:
Owoce obieramy ze skórek. Banany rwiemy na kawałki, wrzucamy do miski, następnie rozdziabujemy widelcem, gruszki kroimy na średniej wielkości kostkę i dodajemy do pojemnika. Dosypujemy hojnie siemienia, słonecznika i sezamu, mieszamy dokładnie. Można zajadać samodzielnie, można także z płatkami ryżowymi ugotowanymi na mleku, tak jak to zajadałam ja :).

Nie ma to jak pyszne i zdrowe śniadanie :). Tylko strasznie słodkie mi wyszło, mimo że nie stosowałam żadnych słodów - wszystko pochodzi od owoców :).
A niedługo zamieszczę posty dotyczące zdrowego odżywiania, grupie składników niezbędnych w diecie - aminokwasów.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz