Kontakt

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, sprawy, propozycje - piszcie:
e-mail: cottien@gmail.com
gg: 8279084

piątek, 12 kwietnia 2013

Warto uczestniczyć - Tydzień Weganizmu

Dawno się nie odzywałam, przepisy czekają zakurzone a ja nie mam na nic czasu. Ale powiem Wam, że nie narzekam, ponieważ... nie mam czasu też na nudę! Ciągle coś się dzieje, przy czym pomagam albo w czym biorę udział i jest genialnie! Gorzej ze znalezieniem czasu na naukę ;).

W ciągu nadchodzących kilku dni czas zajmować mi będą wydarzenia zaczynającego się jutro Tygodnia Weganizmu :). Już się nie mogę doczekać!

W soboty 13.04. i 20.04. są akcje portretowe. Bardzo fajna inicjatywa, warto wspomóc swoją obecnością. Ja uczestniczyłam w jednej takiej akcji Empatii, w ciągu TW też wezmę udział, jednak w drugim terminie, na zakończenie. O akcji możecie poczytać na stronie Tygodnia oraz w wydarzeniu facebookowym.
W niedzielę 14.04. odbędzie się pokaz filmu Vegucated połączony z prezentacją "Weganizm - dlaczego i jak?". Ja na pewno się pojawię :)
Zwiastun do obejrzenia:
W poniedziałek 15.04. autorka bloga I love tofu ugotuje dla nas coś pysznego do spróbowania :).
We wtorek 16.04. zabawa na sportowo, można zgłosić się na trening z Emilem, przyjść na wykład o diecie sportowców oraz pobiegać po Polach Mokotowskich z Vege Runners.
W środę 17.04. konkursowe szaleństwo, wydarzenie poświęcone konkursom wiedzy o weganizmie i prawach zwierząt
W czwartek 18.04. spotkanie z dietetykiem, tematem będzie głównie 'zdrowie kobiet a weganizm'
W piątek 19.04. kulinarna rywalizacja blogerów programu Weganizm. Spróbujesz?
Tego dnia gotować będą autorzy blogów:

Jak sami widzicie - będzie się działo, warto wpadać :). A jeśli nie zachęcił Was jakimś cudem program, to może zainteresuje Was informacja, że prawie na każdym spotkaniu będzie można wygrać bardzo atrakcyjne nagrody sponsorowane przez wiele wegańskich firm: Primavika, Polsoja, Valsoia, SLOGAN eco street wear , Wydawnictwo Marszałek, Ninety Eight Clothing, Żółty Cesarz, Sygnał - Magazyn Wychowawcy, Tempeh Service ;)
Zapraszam serdecznie!
Pozdrawiam, Karolina Cottien
PS. Wrzucę kiedyś przepisy, obiecuję!

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie popieram takie akcje !
    Pewnie wiele ludzi nie wie nawet czym jest weganizm ...

    OdpowiedzUsuń