Kontakt

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, sprawy, propozycje - piszcie:
e-mail: cottien@gmail.com
gg: 8279084

sobota, 7 lipca 2012

Na upały - Zupa dla ochłody

Nie znoszę dobrze upałów, moimi porami roku są zima i wiosna. W lecie się nie odnajduję - żar leje się z nieba, pot z czoła, wszędzie komary, nigdzie nie widać ratunku... Ale jakoś trzeba sobie radzić, żeby się nie ugotować i dlatego właśnie czasami przygotowuje się takie dania jak to: Zupa jagodowa! Dobra na ochłodę, dobra na lekki posiłek, bez stania nad garami... Pycha!

Zupa jagodowo-owocowa:
Składniki:
Sok jagodowy (coś w tym stylu)
banany
brzoskwinie
maliny
makaron
Przygotowanie:
Zupę robimy z gotowego soku jagodowego - zwykle przygotowuje się go na zimę (idealny na przeziębienia), jednak w lecie także się przydaje ;). Aby go przygotować należy wrzucić do połowy słoiczka jagody, zasypać odrobiną cukru i zalać prawie do pełna wodą. Zakręcić, słoiki zagotować i odstawić na jakiś czas.
Gotujemy makaron wg przepisu. Kiedy wystygnie nakładamy go do naczynia, następnie dodajemy pokrojone na kawałki brzoskwinie i banany, dorzucamy malin a na końcu wszystko zalewamy sokiem jagodowym :).

No dobra, to na zakończenie jeszcze kilka zdjęć
Mój tata uwielbia grzyby...
Koktajl jagodowy!
Kolejne zdjęcie z 'ogrodu', moje
przepyszne pomidorki!
'Ogrodowa' truskawa!
Świeży groch <3
Kawa mrożona
I to by było dzisiaj na tyle, pozdrawiam, Cottie

13 komentarzy:

  1. pierwszy dzień akcji i już przepis! to ci prymuska!mniam! :D a pomidorki wymiatają! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wczoraj miał być opublikowany ale wstrzymałam się specjalnie, żeby dodać :D
      Są super, nie? :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda,ale ja niestety należę do obozu wrogów zup owocowych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też, nie chciałam nic mówić ale nie lubię takich rzeczy (moje ohy i achy mimo wszystko są dość nieśmiałe ;P)... Ale kiedy już jest TAK gorąco - stosuję zawieszenie broni, nic innego nie da się jeść...

      Usuń
  3. Mmm, zjadłabym groszku! :D
    Zrobiłaś mi smaka na jagodową - zdecydowanie zrobię!
    A co do pór roku, to ja najlepiej znoszę wiosnę i jesień ;) Aczkolwiek wszystkie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak swoją drogą, to wczoraj naobierałam całą michę groszku :-) Dziś popakowałam do zamrażarki, a później będę szaleć z przepisami ;-) A co chciałam przez to powiedzieć? Że też uwielbiam groszek! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie będę snuł takich wywodów, po prostu napiszę jak jest - bardzo lubię groszek, fasolę i soję.

      Usuń
  5. Jagody zawsze zjem, teraz mam dużego smaka na coś jagodowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zrobiłabym na przykład jagodzianki <3

      Usuń